Wednesday, November 17, 2010

Berkorban apa saja?

Selamat hari raya aldiladha Onion Icon weeeeeEEE ... 


Hehe, rasa-rasa mesti semua orang tengah kekenyangan memandangkan juadah hari raya pastinya membangkitkan selera, chewahhh.... betulkan? Jangan tipu, tipu dosa ouh, nanti Allah marah


Ermm, hari raya cik monstermatabulat bermula dengan penuh syahdu di pagi raya. Biasalah, sesi "ampun dan maaf dipinta, mensuci hening dosa" kan ... ehehe....  


Bermula dengan sesi wan dan cucunye, monstermatabulat jr. memohon maaf bersama neneknda. uhuhuuuuuu, wo0wo0, syahdunya Onion Icons.... Terharu tak, syahdu tak? 


Haaa, lepas tu sesi maktoknye bersama monstermatabulat super jr. plak bersalaman, mintaa maaf, cium-cium, bersayang-sayangan.... Onion Icon


dan lagiiiiii


dan lagi .......



Dan setelah bersalaman, berkasih sayang dan bersyahdu-syahduan, tiba masa untuk sesi photo whoring Onion Icons


WOOT WOOT
.
.
.
.
.




memperkenalkan monstermatabulat d' Junior .. huuuuu 

Beloved ayahnda dan bonda





Si kecil pun tahu bersyahdu di pagi raya, ahakss

.
.
.



Lepas da upload semua gambar, godek-godek lagi dalam folder....... Eh, eh..... Macam lain jer, rasa macam nak frust jerrr. Baru perasan, sibuk sangat ambil gambar semua orang, rupa-rupanya gambar cik monstermatabulat lupa nak snap..... 

Uwoo0000wuo0000000000  MSN Onion IconsOnion Emoticon
Dan akhirnya rasa cam nak ngamok guling-guling tanpa mempedulikan sesiapa Onion EmoticonsShadap uolsss, cik monstermatabulat rasa fedap dan nak menggulungkan diri saja di bilik buat malam nie............ 


Untuk mensedapkan hati sendiri maka cik monstermatabulat upload gak gambar yang ambil sendiri-sendiri secara perasantan Onion Emoticons






eheheheheheh ....
.
.
.
.
.


Okey buhbye Onion Emoticons


Ouh lupa, tak sabarnya tunggu cik anis nak sampai ke K.L esok. Program beronggeng akan bermula .. 

Daaaaa

6 comments:

Cik Anis said...

hehehe...da habis program beronggeng...even 1 day,,still best...insyaALLAH..ada masa..g lagi eh k sya...thanks a lot akk n family..:)

cik monster said...

hheheee... besh ek? em, lain kali dtg lg eh, huhuuuu... kim salam kat en cendawan kamu.. :P

rizaros said...

salam pkenalan dr blog ben.. jenguk2 my blog and
kalau berminat be my follower ye at
rizaros.blogspot.com..
TQ... :)

fauzibest5 said...

wowowowowow......lawanye mata!jaga mate tu elok2 ye sweetie...=)follow u!

cik monster said...

tq rizaros....
da follow, tq ehhh

cik monster said...

fauzi, thanks, will do ^_^